حضور حداکثری در انتخابات تاثیرات گسترده و عمیقی بر جایگاه بین المللی ایران دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 125
نویسنده : علی

 نماینده ولی فقیه در اتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) با شیوه های بسیار استثنایی و فوق العاده، رهبری و هدایت این انقلاب را برعهده گرفتند و تا پیروزی نهایی جریان انقلاب را هم در داخل و هم خارج از آن هدایت نمودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: حضور یکپارچه و متحد مردم در تمام صحنه های قبل و بعد از انقلاب آن چنان موجی ایجاد نمود که هیچ مانعی توان توقف آن را نداشت و وحدت و همدلی مردم چنان فراگیر بود که سه مرکز عمده هدایت کننده این مبارزه یعنی مسجد، حوزه و دانشگاه در یک ائتلاف راهبردی حول محور واحدی گرد آمدند و یک پیام و هدف را دنبال کردند و نهایتا توانستند نهضت اسلامی ایران را به پیروزی برسانند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان این که ایام دهه فجر فرصت مغتنمی برای بررسی عوامل، ابعاد و اهداف انقلاب اسلامی ایران به عنوان پدیده بزرگ قرن حاضر است، افزود: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین، تشریح و بررسی این پدیده برای نسل های جدید است و از سوی دیگر لازم است با بازخوانی تهدیدات و آسیب های انقلاب مسیر بالندگی و تعالی این معجزه بزرگ الهی را هموار کنیم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر انقلاب های جهان متمایز می کند، افزود: اسلامی بودن و دین مداری از جمله این ویژگی ها است که از منظر بسیاری از اندیشمندان این عامل یعنی مذهب از قوی ترین و اصلی ترین عوامل در پیدایش و پیروزی انقلاب ها به شمار می آید.

مردمی بودن انقلاب از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی بود که حجت الاسلام آل هاشم به آن اشاره و تصریح کرد: در اغلب انقلاب ها عنصر اصلی مبارزه، نیروهای حزبی و جناحی هستند که بعضا با کودتا و یا جنگ مسلحانه باعث به ثمر نسشتن انقلاب می شود و در این بین نقش مردم بیشتر در حمایت و پشتیبانی تعریف می شود اما در انقلاب اسلامی ایران توده های مردم نقش موثر و تعیین کننده ای داشته و دارند و امروز نیز باگذشت 37 سال همواره مردم در مقاطع مختلف و حساس با حضور گسترده از دستاوردهای بزرگ ملی خود حراست و پاسداری می کنند.

وی توجه ویژه به ابعاد فرهنگی انقلاب را بسیار ضروری دانست و با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بیش از همه یک انقلاب فرهنگی بود تا یک انقلاب سیاسی محض، افزود: یکی از مهمترین آرمان های انقلاب اسلامی ایران تکامل معنوی و اخلاقی جامعه است.

وی از دیگر ویژگی های انقلاب را رهبری الهی و منحصر به فرد حضرت امام برشمرد و تصریح کرد: هرچند که در همه انقلاب ها مردم تابع رهبرخود هستند و به دستوارتش عمل می کنند اما این مسئله در انقلاب اسلامی ایران از ویژگی خاصی برخوردار بود               زیرا رهبری در انقلاب ما در لباس مرجعیت دینی نمود پیداکرد و از این رو نحوه رهبری امام راحل به خوبی تمایز انقلاب ما با دیگر انقلاب را آشکار می سازد و به همین دلیل بود که دشمنان اعتقاد داشتند تا زمانی که حضرت امام، رهبری این انقلاب را بر عهده دارند نمی توانند به آن آسیب برسانند فلذا تمام نقشه های خود را برای بعد از رحلت آن عزیز برنامه ریزی کرده بودند.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: اما لطف خداوند شامل حال ملت ایران شد و امروز بعد از 28 سال از ارتحال جانسوز حضرت امام انقلاب اسلامی ایران با هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب با همان صلابت، هدایت و رهبری می شود و ایشان نه تنها رهبری ما بلکه هدایت مسلمانان جهان را نیز برعهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی به تشریح دلایل نگارش این نامه پرداخت و تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب در نامه اول خود همگان را به اسلام دعوت کردند و در نامه دوم درد تروریسم را مشکل اصلی جهان برشمردند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تمام دستاوردهایش به عنوان میراثی گرانبها در دستان ما است و آحاد مردم به ویژه جوانان وظیفه دارند تا از این میراث گرانبها که حاصل خون شهدا و مجاهدات تمام مجاهدان و ایثارگران است حراست و پاسداری نمایند.

وی با بیان این که امروز دشمنان به دلیل آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران راهبرد نفوذ را در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دنبال می کنند، افزود: امروز دشمنان به صورت بسیار پیچیده به مقابله با انقلاب اسلامی ایران برخواسته اند و در صدد تحقق اهداف پلیدشان در فضای پسا برجامی که توسط مجاهدان عرصه دیپلماسی فراهم شده است، هستند.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: امروز دشمنان بیش از گذشته متوجه عمیق تأثیرات انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان اسلام شده اند و به همین دلیل دشمنی خود را علیه انقلاب بیشتر و آشکارترکرده اند، فلذا به علت پیچیدگی دشمنی دشمنان تشخیص آن نیز به بصیرت نیاز دارد.

وی با بیان این که دشمنان در فضای پسا برجام و در این برهه حساس که در آستانه انتخابات قرار داریم در حال رصد حضور مردم هستند، افزود: بدون تردید حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو تاثیرات گسترده و عمیقی بر جایگاه منطقه ای و بین المللی ایران اسلامی خواهد داشت و انشاءالله این حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه ای برای خلق حماسه ای دیگر در هفتم اسفندماه خواهد بود و همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند حضور آحاد مردم در صحنه تیری است برقلب استکبار.



:: برچسب‌ها: ارتش ،22بهمن ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: